Meer data bij prepaid van Proximus
Telecomprovider Proximus heeft het aanbod van mobiele pakketten veranderd. Zowel de abonnementen als de prepaid aansluitingen zien er anders uit. Bestaande klanten worden persoonlijk geïnformeerd en hoeven geen actie te ondernemen. In onderstaand bericht leggen wij uit wat er verandert voor prepaid klanten.
Vooral meer MB’s
Het aanbod is vooral aangepast naar meer prepaid internet. Omdat er steeds meer gebruik wordt gemaakt van mobiel internet, ook door prepaid gebruikers, zijn providers genoodzaakt hun aanbod hierop aan te passen. Je ziet dat veel providers dit doen om hun klanten te blijven behouden.
Wat is er anders?
De aanpassingen zijn op 17 augustus ingegaan en dit betekent voor de gebruikers van Pay&Go Smart en Max dat zij vooral meer data ontvangen bij een herlaadbeurt. Herlaadt je Pay&Go Smart dan ontvang je het dubbele aan data, in plaats van 250 MB ontvang je nu dus 500 MB. Bij een herlaadbeurt van €15,- Pay&Go Max ontvang je zelfs 1 GB aan data. Voorwaarde is wel dat je via de website van Proximus of via de app van Proximus je simkaart moet herladen. Deze voordelen zijn dus alleen geldig bij het online herladen van je simkaart. Naast meer data betekent het tevens dat je dubbele downloadcapaciteit hebt.
Het verschil tussen Smart en Max
Het verschil met de Pay&Go Smart en Max is dat je bij de Smart herlaad kaart van €10,- een herlaadbonus ontvangt van 2000 belminuten (dit is een tijdelijke actie). Bij een Max herlaad kaart van €15,- ontvang je 90 belminuten, onbeperkt sms en 250 MB. Verder maakt Proximus gebruik van piek- en daluren waarbij je in de daluren dus minder betaalt voor bellen, sms’en, mms’en en internetten. Ook is er een optie om voor automatisch herladen te kiezen. Deze optie is vooral handig wanneer je er altijd zeker van wilt zijn dat je mensen kunt bereiken en dus nooit zonder beltegoed wil komen te zitten.